Recenze (99)
Hunger Games (2012)
Dobrý a napínavý film.
Žena v černém (2012)
Velmi dobře zpracovaný film, u kterého místy naskakuje husí kůže.
Všemocný (2011)
Zajímavý, originální film.
Hotel Transylvánie (2012)
Další animák, který se rozhodně povedl!
Paralelní světy (2012)
Moc hezký romantický film. Sice od začátku tušíte, jak vše dopadne, nicméně to není žádná další nudná romantická komedie, ale originální "pohádka" o lásce, která překoná i fyzikální zákony.
Univerzita pro příšerky (2013)
Pokračování "Příšerek" nezklamalo :)
Dorian Gray (2009)
Kdyby nebyl tenhle film plný nechutných scén, tak by šlo o povedený kousek, který se vysoce podobá své knižní předloze.
12 podmínek k dědictví (2006)
Tak hezký film jsem neviděla už dlouho :)
Action Man (1995) (seriál)
Jako malá jsem každý víkend vstávala brzo jen proto, abych se mohla koukat na Action mana :D
Iron Man (2008)
Můj nejoblíbenější akční film :)