Recenze (12)
Anděl na horách (1955)
Výborná nestárnoucí komedie.
Robin Hood (1984) (seriál)
Nejlepší Robin Hood všech dob.
Lov na Gluma (2009)
Na to, že to točili amatéři je to naprosto skvělé.
Texaský masakr motorovou pilou (1974)
Naprostá klasika, povinnost pro každého fanouška filmového hororu.
Piraňa II: Létající zabijáci (1982)
Vzhledem k tomu, že se jedná o "nejlepší film o létajících piraních, který byl kdy natočen", tak nemohu jinak než dát 4*.
Mučedníci (2008)
Tenhle film mě svojí surovou brutalitou dostal, viděl jsem z hororů všechno možné i nemožné a tak mne jen tak něco nerozhodí, ale film Martyrs již podruhé vidět nechci.
Spalovač mrtvol (1968)
Mrazivě spalující.
Texaský masakr motorovou pilou (2003)
Docela povedený a zábavný remake naprosté hororové klasiky.
Pátek třináctého (2009)
Sice stokrát omleté téma, ale i přesto jsem se docela dobře bavil. Slušně udělaná, příjemně oddechová vyvražďovačka.
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Celou Narnii obývají pouze dva bobři, liška, faun a santa claus. Zbytek obyvatel je v armádě. Takovou říši snad ani nemá smysl zachraňovat, ne? 2* jsou za hudbu.