Recenze (167)
Uncharted (2022)
Nejlepší Indiana Jones like movie od dob Indiana Jonese. Není to dokonalé, ale obzvlášť fanoušky herní série jako jsem já neurazí a věřím i řádně pobaví. Film kombinuje zajímavé momenty z více dílů a nešetří odkazy na svůj herní původ.
Bohemian Rhapsody (2018)
V Dolby Atmos sále úžasný zážitek, scéna z Live Aid jako živý koncert!
Zázračná planeta - Série 1 (2006) (série)
Nádherné záběry přírody ze všech možných druhů krajiny po celé planetě s (alespoň v originále) výborným komentářem D. Attenborougha, co víc si od přírodovědného dokumentu přát.
Assassin’s Creed (2016)
Když od filmu dle oblíbené hry nečekáte nic, ale příjemně vás překvapí? To je přesně tento případ! Během stopáže jednoho filmu stihnout solidně naznačit oč tu běží, a také tam přidat zápletku, která stojí za to u obrazovky vydržet (tomu přidává samozřejmě herecké obsazení), to je kumšt. Assassin's creed jako film se přiblížilo potenciálu, který nekonečný boj Templářů a Ḥashshāshīn má, a proto 5*.
Železná lady (2011)
Vzpomínky staré senilní báby nebo životní příběh nezlomitelné Margaret Thatcher? Režisérka zjevně nevěděla, co si se špatným scénářem počít a nakonec převažuje spíše ta první varianta, což dělá z tohoto filmu mdlý snímek o ničem s pár zajímavými scénami. Herecký potenciál Meryl Streep zůstal de facto zcela nevyužit.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Hlavní postavy omladily, je v nich více lidského faktoru, základ příběhu je téměř stejný jako v předchozích trilogiích, ale prostě pořád to dokáže vtáhnout do děje na 100 %!
Jan Hus (2015) (TV film)
Nebýt toho naprosto nevhodného hudebního doprovodu (techno? WTF) tu pátou hvězdu bych možná přidal, protože to rozhodně stojí za shlédnutí a na české poměry povedená mini série.
Insidious 3: Počátek (2015)
Od trojky jsem nic moc nečekal, o to víc mě překvapila, nebo spíš vylekala, protože řádných lekaček tady není pomálu.
Anthony Bourdain: Kulinářská zastavení (2011) (seriál)
Super, ostatně jako všechny pořady s Anthony Bourdainem.
96 hodin: Zúčtování (2014)
Chápu, že už nešlo nahrát znovu únos někde v Evropě, ale dějiště v LA a řada klišé sází třetí Taken hluboko do průměru a pokud jsem dal dvojce 3 *, tak tohle musí být o třídu níž...