Recenze (167)
Miami Vice (2006)
Neslaný, nemastný a předvídatelný....Farrel a Foxx na mě výjmečně moc nezapůsobily a navíc ta kamera se mi zdála celkem amatérsky zvládnutá......
Pařba v Bangkoku (2011)
Ano těží to z jedničky, ale řekně te mi u jaký komedie se takhle zasmějete ? Já s kámošema jsme se v kině zasmáli teda hodně takže jsem přišel prostě proto co jsem chtěl. A tak si říkám, kdyby tohle nebylo jako jednička tak by to prostě nebyl Hangover a tak se to musí brát!!
Vřískot 4 (2011)
Celou dobu je to super, nechybí tomu napětí a je to prostě chápaný jako remake což se mi líbilo, že to nedělali jen jako další pokračování, ale přesně tak, jak by to lidi brali....Jenže závěr už je dělaný přesně tak v co jsem myslel, že se to celou dobu nezvrhne....Hrdinové vydrží všecko jsou prostě nesmrtelný a prostě *SPOILER* mohli nechat už tu Sidney po 4 dílech odejít na věčnost a kdyby to vrahovy prošlo tak by mohli mít i originální námět na pokračování...Teď už doufám že pokračování nebude, protože je mi jasná v jaký brak by se to zvrhlo....
Kmotr III (1990)
Takhle napínavým závěrem se může pochlubit málokterá sága....Několik desítek minut trvající scéna v opeře napětím přímo hýří...Nedosahuje geniality předchozích dvou dílů, ale důstojně zakončuje nejznámější mafiánskou ságu s mistrovským Al Pachinnem v hlavní roli.....pro mne 90%
Requiem za sen (2000)
Tak takhle mě dostal závěr filmu fakt málo kdy...mistrovsky zvládnutý střih a vlastně vše, hudba naprosto geniální.....bude mi znít v hlavě ještě hodně dlouho.....5* zasloužených.....very very touching...
Hlavně nezávazně (2011)
Ze začátku super, v druhé půli se to zvrtne na klasickou rom. komedii, ale Natalie Portman je prostě skvělá, takže 4*
Vem si mou duši (2010)
Klasický průměrný americký horror, kterém ale chyběla i ta troška strachu a napětí...
Ďáblův advokát (1997)
Tak tohle je další nářez od mistra Al´Pacina. Keanu Reeves také super. Pointa super. Jeden z mála filmů, na který jsem se opravdu těšil a ještě mě překvapil... Jasných 5*
Všemocný (2011)
Limitless mě velmi překvapil, i když už jsem se na to těšil od prvního pohledu na plakát. Je to dokonalý návod jak se vyvarovat chybek a bezpečně využít potenciálu NTZ :D
Černá smrt (2010)
Film sám o sobě tak na 3* ale velice se mi líbila atmosféra morem sužovaného středověku a proto 4*