Recenze (167)
Plivu na váš hrob (2010)
Payback´s a bitch !
Líbáš jako Bůh (2009)
Jedna z těch lepších českých komedií....
Město (2010)
Z Afflecka se nám stává hotový režisér a k tomu stále super herec... The Town nepřekvapí ani neurazí a pokud máte rádi krimi tak je to film od kterého dostanete přesně to co chcete.....
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Každou epizodou lepší, to jsou Hrdinové po Anglicku.. Super hlášky, sranda, ale ti trošku vážnější témata promíchaná do jednoho fungují opravdu suprově ! A ty jejich anglický přízvuky - je to rozhodně nezvyk, když se všude slyší americká AJ... 2 řady shlídnuté - rok čekání na 3. :(
Schindlerův seznam (1993)
Velice silný film o příběhu, kterému se vám nechce věřit, že je podle skutečné události a že nějaký Oskar Schindler vůbec kdy žil.. Mistrovské dílo Stevena Spielberga je povinná filmová četba pro každého...
Memento (2000)
Popravdě jsem se do tohohle filmu musel dlouho přemlouvat, ale ted už vím že to byla chyba, znovu Chris. Nolan mě dostal. Další jeho film, který je prostě jeho a nikdo by ho takto nenatočil. Originální, svižný, zapletený to je přesně to co Nolan umí. A Guy Pearce fakt super. Pro mě jasných 5*. Doporučuji kafe před filmem, náročný na paměť a přemýšlení ;-)
Osvícení (1980)
Až teď, delší dobu po shlédnutí mi došlo jak na mě tenhle film zapůsobil a že je to prostě horror, který nastavil laťku tak vysoko, že snad jen Silence of the lambs jí plně překonalo. Pro mě od Kubricka naprostá dokonalost a pilíř horrorového žánru !
Tichý nepřítel (1997)
Nemastný, neslaný, za měsíc ani nebudu vědět, že tenhle film existuje. Bohužel duo Ford - Pitt nevyužito, i když hrají dobře ale....
Oni (2008)
Ze začátku dobrý, dokonce i strašidelný, ale ke konci se to zvrhne na normální béčovej horror kterejch už jste viděli desítky a předvídat další scénu není problém..
Kmotr II (1974)
Takhle to vypadá, když se film povede na 100%. Dokonalé dílo podtržené mistrovským výkonem Al Pacina.