Recenze (436)
Lovci lidí (2008)
tak na pokud by misto tech akteru nataceni,byli naplace skutecni herci,tak by hodnoceni bylo jiste jeste lepsi!Vykony lovcu me neustale pripominali nase stare dobre ceske myslivce s Chocking hazardu.Jinak pribeh neprinasi celkem nic noveho,prakticky se o pozadi toho vseho nic nedovime,ale film ma spad,krvavych zaberu dost,celkem uchazejicich!Alespon neco neamerickeho 50%
Gran Torino (2008)
VELMI NADHODNOCENY FILM!
Duel Frost/Nixon (2008)
Na muj vkus ponekud nudne a natahle,nemam zajem o americkou politiku ,at uz soucasnou,nebo minulou,takze pribeh me taky nejak neoslovil.Zpracovano dobre,vsechno jak ma byt,exeletni vykon F.Langella ,ale ostatni herci mi absolutne nesedli.No do mesice uz mi s tohoto filmu ,krom vyrazu Langelly nezustane v pameti asi opravdu nic.
Vy nám taky, šéfe! (2008)
Reklama na reklamu plna stupidnich reklam
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Smutne pokracovani kdysi vynikajici komedie,lidske cesty a osudy jsou spletite a vetsinou nijak vesele,jak ukazuje tento pribeh o setkani zbytku party ucastnici se tehdy lyzarskeho zajezdu!Jan Antonín Duchoslav je zde skvely ,ikdyz s opakovanymi forky se dira do sveta udelat neda,zaujal me i svym prirozenym zpusobem Václav Kopta,je pekne ze se objevi tolik neokoukane tvare s ceskych filmovych rybniku.Doporucuji nehodnotit film primo v konfrontaci s predchudcem,ale v samostatne rovine a zas tak spatne vam s toho nevyjde.Veta "Ja se tam jedu ozrat,ne ozenit "mi zajiste zustane vryta v pameti a pocitam i s jejim castym pouzivanim.:-)
Nenarozený (2007)
N.E.U.V.E.R.I.T.E.L.N.E.
Saw 5 (2008)
Celkem jiz klasika,nic prevratneho,ale jsem rad za kazde takove pokracovani,u ktereho si prijemne odpocinu,kdyz uz se nic jineho podobne vypracovaneho a promysleneho ani netoci.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Tak chtelo by to poradne prostrihat a urcite by si to pet hvezd zaslouzilo!Brad je pro tyhle citlive pribehy jako delany a ke konci jsem byl uz taky trochu nameko,pekna remeslna prace,super namet,trosku mi chvilemi svym zivotnim pribehem pripominal Forresta.....
Někdo tam dole mě má rád (2008)
Vzhledem k mistnim podminkam,to neni spatne natoceno.dabel rad kofolu a radegast!;)Pomineme-li herecke vykony tak se jedna o slusne exploitation po cesku!Jen tak dal...:)
Karanténa (2008)
Nastesti jsem nestihl videt vsemi opevovanou predlohu filmu,a snad proto muzu rict ze jsem byl s Karantenou velmi spokojen,atmosfera super budovana,masky i triky na urovni,konec dle meho gusta!Vetsinou se k filmum s tohoto pohledu kamery stavim spise negativne,zde jsem byl mile prekvapen.80%