Recenze (436)
Černé Vánoce (1974)
Tuhle nudu omlouva opravdu snad jen to ,ze byla jednou s prvnich.
MR 73 (2008)
Po dodivani jsem ihned dostal chut na "jednu".Ale chlast-nechlast,MR73 to nakonec vse vyresi bravurne.A pokud jste nastavajici otec,ktery se chysta doprovodit svou drahou ,az na porodni sal,zde mate dobrou prupravu!
Barbar Conan (2011)
Rikal jsem si ,ze se nedam odradit spatnymi komentari a zarucene budu spokojen a chvalit.Bohuzel predsevzeti mizelo kazdou minutou filmu.Nemuzu rict ,ze to je uplne spatne,ale prislo mi ,jako by to byl jeden s dilu Herculese ,na ktery se nejakou nahodou prisypalo trosku vice penez.I ten Kevin Sorbo by mi tu snad sedel vice.A legendarni hudba?Ani stopy.
Kniha krve (2009)
Dlouha nefungujici nuda v podani tri hercu.Vzkazy mrtvych psane na kuzi by nebyl tak spatny namet,ale bohuzel se jeho potencialu tady nepodarilo vyuzit.Bez napeti,atmosfery...
Pařba v Bangkoku (2011)
Trosku slabsi,ale stale ma k nabidnuti dostatek zabavy.
Vřískot 4 (2011)
Nepamatuji si presne o cem byli predchozi dily,krom vraha v te masce a Corteney,ktera je vsude.A to same nastane i tady a za dalsi mesic si zase nebudu pamatovat o cem to vlastne bylo,jen ze Corteney zestarla a nechala si naprat asi pul kilo botulinu do rtu.Jinak asi klasika,vecer se ti da zabit celkem uspesne.Takze na petku se zase ze zvedavosti mrknu.
Ďábel (2010)
Pokud mate ciste svedomi,nemusite se bat do vytahu nastoupit.Ale kdo ho doopravdy ma?Neceka tam dabel treba na nas?
Opravdová kuráž (2010)
"Jestli chtel byt radne pohrbenej,mel se nechat zabit v lete" hmm,na tom opravdu neco bude.
Kazatel (2011)
Svizna akce,slusny dejovy spad sympaticke obsazeni,prijemna oddychovka o postmodernim lovci upiru.Jen ti upiri uplne nesplnovaly me pozadavky na tvora tohoto druhu,tentokrate uz byli moc zdigitalizovani.
Rychlejší (2010)
Desticka v hlave je vyborna vec,ale neprehnali to tentokrat s tou destickou?No hlavne, ze se vykaslal na ruzne uteky na hory carodejnic a nedela vily zubenky.