Recenze (794)
Underworld (2003)
Těžko říct, zda je horší režie, nebo scénář. Tak či tak, Len Wiseman dokázal natočit jedny z nejhorších akčních scén poslední doby a z filmu s potenciálem přinejmenším slušného béčka udělat nekoukatelný guláš hloupé akce a obdobně postižených dialogů.
Ples příšer (2001)
Halle Berry se prosouložila k oscaru.
Psycho (1998)
Experiment zajímavý, film zbytečný.
Andrew - člen naší rodiny (1999)
Možná jsem jen neměla den na přeslazené romantické filmy, možná mě jen naštvalo prznění Asimovovy skvělé knihy. Možná mi jen vadil přitroublý výraz Robinna Williamse, nebo jsem prostě jen čekala něco víc. Každopádně mě tenhle film hodně zklamal, a to i přez to, že jsem počítala s tím, že to Columbus zvorá.
Peklo na bitevním poli (1987)
To nejlepší z Davida A. Priora opět vyústilo v totální a nelogické peklo, ale tentokrát je to taková legrace, že je to vážně dobré.
Hráči se smrtí (1990)
Uznávám, dnes už by mě to asi nevyděsilo, ale když jsem to viděla poprvé... Skvělé obsazení, dobrá myšlenka a trochu naivní a nedotažené zpracování. Ale i tak velice slušný film.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Za prvních jednadvacet sezón.
Helena a její chlapci (1992) (seriál)
Dokud to neuvidím znovu a nebude mi víc jak osm let, odmítám hodnotit jinak :o)
Monty Python a Svatý Grál (1975)
This is not my cup of tea.
Hulk (2003)
Jedna z prvních necomicsově neakčních comicsáren.