Recenze (190)
Mikulášovy patálie (2009)
Velke pozitivni prekvapeni. Uz dlouho jsem se nesmal tak, jako u tohohle filmu.
Okno do dvora (1954)
Velka ostuda - poprve videno az v 01/11. Takze jsem sokovan tim, ze to vlastne neni thriller, ale komedie :). Klady: Stewart, Kelly, skvele postavicky najemniku, dialogy, humor. Zapory: je to o trosku delsi, nez by melo byt a pak zaver, kterej je naopak moc rychlej, resp se to vsechno moc rychle vyresi.
Zelená zóna (2010)
Neni to spatny, styl stejnej jako Bourne (aby ne - Greengrass), ale - od zacatku se vi, jak to skonci, protoze je to zalozene na realite. Jak moc to odpovida skutecnosti by me docela zajimalo.
Potíže s Harrym (1955)
tak po druhem zhlednuti na 4*. Je to prijemny, pekne natoceny, divak se zlehka pochechtava, ale jednak je to moc dlouhy, druhak tomu chybi vic genialnich vtipu, jako je smena kralicka...
Robin Hood (1984) (seriál)
Season 1 4*: Robin Hood and the Sorcerer 4* - viz samostatne hodnoceni na csfd. The Witch of Elsdon 3* - nuda. Seven Poor Knights from Acre 5* - krizaci jsou docela strasidelny. Alan a Dale 3* - nuda. The King's Fool 5* - John Rhys-Davies jako Lionheart vynikajici, i namet velice slusnej.
Šípy Robina Hooda (1976)
Vubec si to nepamatuje, ale kdyz mi bylo 10, odchazel jsem z kina nadsenej :)
50x a stále poprvé (2004)
Hodne prijemna vec, a relativne vazne tema. Skoda tech par vtipku, ktery uz byly pres miru a posouvali to do trapnosti. Drew vyborna, skvely soundtrack.
Domino (2005)
My name is Domino Harvey. I am a bounty hunter. Uzasna hovadina, dvouhodinovy reklamni klip
Policajt v Beverly Hills (1984)
Prijemny. I po tech 26 letech. Murphy jeste nebyl uplnej trouba a zajimavej je supporting cast. Co dre, je rezie akcnich scen, ktera je dost spatna (neni divu, Brest reziroval i Midnight Run a tam je to v blede modrem). A nejlepsi je trik s late supper ;-)
Bláznivá střela 33 a 1/3: Poslední trapas (1994)
Neni to nejslabsi z trojice, je to trosku jinej humor. Od parodie posun k vice gagum. Jen skoda, ze si to latku nasazenou uvodni scenou (Potemkin/Untouchables) neudrzi po celej film, pak by to bylo urcite za 5.