Oblíbené filmy (10)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Co by se tak dalo napsat o tomto kultovnim filmu? Jedinecne zachyceny, prociteny, atmosferou nadupany, mistrovsky zahrany...proste diiiiiiky vsem co pridaly ruku k dilu. Kdo nevydel anebo nemiluje jakoby ani nebyl!
Million Dollar Baby (2004)
Forrest Gump (1994)
Americký gangster (2007)
Nesmiřitelní (1992)
Miluju westerny, a tento patri urcite k tem nejlepsim co jsem kdy vydel, nezapomenutelne herecke vykony, syrova divocina a hluboky pribeh k zamysleni.
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
vsichni opravdovi milovnici sci-fi to proste museji milovat.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
nebudu omilat co bylo jiz mnohokrat receno no proste- Jedna trilogije vladne vsem, jedna jim vsem kaze, jedna vsechny privede, do temnoty svaze...
Warrior (2011)
Co k tomu dodat, skvele herecke vykony prolozene hlubokym pribehem a neuveritelne dojemny konec, maly film z obrovskym srdcem.
Matrix (1999)
Co k tomu dodat, tento film a v podstate cela trilogie je neobicejna zanrova klasa, nedam nato dopustit.
Úsvit mrtvých (2004)
Jeden z nejlepsich zombie hororu, dobri herci, skvele zrezirovano, uzasna atmosfera, v neposledni rade soundtrack a nesmim opomenout vymecne bonusove materialy na originalnim dvd, proste nezapomenutelny zazitek.