Recenze (271)
TACHO (2010)
film ma dobre tempo a je zabavny, tudiz nechapu to chabe hodnoceni
2Bobule (2009)
určite mnohem slabsi nez jednicka
13 (2010)
musim rict ze sem se skvele bavil a byl sem napnuty jako struna od zacatlu do konce,lepsi 3*
Drive Angry (2011)
jednodussi podivana ktera nijak neurazi
Somrák s brokárnou (2011)
blazniva akcni podivana ve starem stylu, zadne zbytecne kecy od zacatku do konce maso.
Peklo s princeznou (2009)
byl sem prakticky donucen o vanocich se na tuto trapnou a nezaimavou pohadku podivat, jediny svetlejsi moment byl kdyz princezne pres mokre tricko prosvitaly bradavky jinak nic.
Insidious (2010)
urcite jeden ze zdarilejsich hororu posledni doby, zacatek skvelej ale druha polvina trochu slabsi, je dost znat mensi rozpocet.
Buffy, přemožitelka upírů (1997) (seriál)
za mych pubertalnich let jsem ji miloval, dnes uz pouze nostalgicka vzpominka.
Rallye smrti 2 (2010)
stupidni az do nebe, prekompenzovano spomalenejma zaberama
Londýnský gangster (2010)
V prvni polovine jsem se trochu ztracel, a nejak sem porad nemohl prijit o cem to vlastne je? miluju gangsterky ale tato mi nejak zvlast nesedla.