Recenze (2 928)
Láska na druhý pohled (2019)
Vážně hodně dobrý počin Francouzských filmařů. Myslím, že patří i do žánru mysteriozní nebo tajemný.
Ženy v běhu (2019)
5 hvězdiček hlavně kvůli tomu, že jsem se v jeden moment opravdu zasmála od srdce. 😂 A líbila se mi také závěrečná hudba.
Najväčšie tragédie Slovenska (2007) (seriál)
Viděno 9. Havária vrtuľníka s Husákovou. Zdá se, že to byla vzácná žena.
Hrdelní zločiny: Bez slitování (2001) (TV film)
Hodně dokonalé, podrobné zpracování těchto brutálních zločinů, včetně fotografií z místa činu. Dalo by se říct, že i pro slabší povahy nevhodné.
Ve spárech ďábla (2018)
Jsem nadšená. Moc se mi horror líbil. Navíc moje oblíbená Stana. A Shay Mitchell odvedla také skvělý herecký výkon.
Castle na zabití - Zúčtování (2015) (epizoda)
Celkem drsný díl, kdy jde vážně o život Castlovi i Kate. Ale nádherný konec na policejní stanici. Uronila jsem i slzu, krásné, dojemné.
Castle na zabití - Případ ztracené kabelky (2015) (epizoda)
Castle jako Phil Marlowe.
Castle na zabití - Tenkrát na západě (2014) (epizoda)
A tentokrát Westernový díl. Za mě tedy slabý příběh, jinak pěkné.
Castle na zabití - Paralelní svět (2014) (epizoda)
Další sci-fi díl. 👍
Castle na zabití - Vrah v síti (2014) (epizoda)
Další a další díly začínají být hodně dobré. Nezadají si s nejlepšími kriminálkami. Tentokrát jde o případ, kdy pachatel posílá policistům indicie, podle kterých mají poznat, kdo bude další oběť.