Recenze (2 928)
Policie Modrava - Série 1 (2011) (série)
Tenhle seriál několikrát prošel okolo mě. Pilot jsem viděla aspoň tak 3 x. Teď znovu sleduji seriál díl po dílu. Je to taková vesnická oddychovka, i když lehce kriminální. No rozhodně bych ho nespecifikovala jako thriller.
Dáma a Král - Série 1 (2017) (série)
Celkem schopný seriál. Ale zatím v mých očích na 4 hvězdy nemá.
Pohřešovaní - Série 1 (2003) (série)
První serie mě docela zaujala. Je dobrá. Ale v momentě, až se seriál přehoupne do druhé série, má mnohem větší grády.
Polda - Probuzení (2016) (epizoda)
V tomto seriálu se snoubí dobrá s detektivka s komedií. Je to vážně pěkně natočené..
Slunečná (2020) (seriál)
Pro někoho možná hloupá telenovela. Mně se však seriál líbí. Je ze života, okořeněný romantikou. Milí herci.
Chobotnice - Série 1 (1984) (série)
V době, kdy se dostal tento seriál k nám, jsme ho všichni hltali plnými doušky. Nebyl snad nikdo, kdo by ho nesledoval. Je tedy pravda, že tenkrát naše televize v podstatě nic moc nenabízela a toto bylo to nejlepší, co se dalo vidět.
Dempsey a Makepeaceová - Série 1 (1985) (série)
Jeden z perfektních kriminálních seriálů své doby.
Covington Cross (1992) (seriál)
Tento seriál jsem v mládí ráda sledovala.
Specialisté - Série 2 (2017) (série)
Vcelku dobré kriminální případy ze současnosti. Jako bonus navíc krásná vyšetřovatelka Zuzana Kajnarová.
Bakaláři - Série 1 (1972) (série)
Naprosto kultovní pořad. Spousta skvělých příběhů.