Recenze (278)
Půlnoční nebe (2020)
Kdyby byl film o trošku svižnější, vůbec by mu to neuškodilo.. Celkem se to vše táhne. Blížší vysvětlení k tomu co se stalo na planetě by bylo prospěšné. Možná až moc jsem čekal, že George Clooney bude známkou super filmu.. Nejvíc se mi na filmu líbilo to prostředí vesmíru a planety. Některé záběry byly opravdu úchvatné. Interiér kosmické lodi byl naopak hrozný.
Hledám přítele pro konec světa (2012)
Film mě ze začátku nezaujal..ale nějak od středu se mi to konečně začalo líbit. Skvělé hlášky. Herci. Kiera Knightley je prostě top frajerka. Konec je strašně dojemný a ještě asi 15 minut po konci jsem se z toho vzpamatovával. Super film
Loudilové (2009)
Sice mi tento film připomínal Prci prci prcičky na táboře :D ale nesmírně jsem se u tohoto filmu bavil :) Jedete na tábor kde je 300 kočiček a jen pár kluků...No tohle je ráj!!!!
Xena (1995) (seriál)
Hezká baba všechny zmlátí :D skvělá doba
Poznáš, až to přijde? (2010)
Docela zajímavý příběh, ale už po několika minutách jsem poznal jak to celé dopadne. Herci dobří. Průměrný film. 3/5
Fame - cesta za slávou (2009)
Velmi zajímavý film o tom jak se dostat až na vrchol.
Dvanáct do tuctu 2 (2005)
Je to strašně podobné prvnímu dílu. Takže zase průměrné, ale někdy i zábavné.
Dvanáct do tuctu (2003)
takto mi připadá že vypadá každá americká rodina :D Plno srandy, rozbijení atd... Průměrný film.
Hlavně nezávazně (2011)
Jde o romantickou komedii vyprávějící příběh dvou mladých lidí. Emma (Natalie Portman) je doktorka která má hodně práce a nemá moc čas na vztahy. Adam (Aston Kutcher) je průmerný, velmi pohledný a žádaný mladík a má slavného a bohatého otce kterého občas nemůže vystát i přesto že ho má rád. Vztah Emmy a Adama se vyvíjí nejprve jen nezávazným sexem, ke kterému si dají pravidla že k sobě nikdy nebudou cítit nic víc. Adam se ale do Emmy zamiluje a to ona nemůže vystát....
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
hezká dobrodružná podívaná co se stalo za 20let.