Recenze (29)
Slídil (2014)
Psycho, cynické, americké, jak se stát paparazzi snadno a rychle - co jiného dodat.
Zakázané uvolnění (2014)
Jako divadlo to má tedy lepší drive, tady je trochu víc vláčnější, ale pořád to celkem šlo.
Imaginaerum (2012)
Film se skrytou filozofickou hodnotou. O stáří,nevyslovených činech,pocitech a fantazii. Pro mě mrazivější věc. Domnívám se ale, že pokud se na něj podíváte bez znalosti stejnojmenného alba od Nightwish a textů jejich písní, tak zážitek bude poloviční. 70% (s Nightwish znalostí)/35% bez
Ďáblova dílna (2007)
Škoda, že knížkou je film inspirován opravdu hodně volně....Kniha rozhodně stojí za přečtení.
Czech Made Man (2011)
Čecháček "Ty vole, když tě tahali z toho auta, tak jsi chtěl Čápa. Oni ti pak našli v dokladech, že jsi Vrána." Netypicky pojatá zpověď člověka, který se zde mohl vyskytovat během posledních 25let. Vidím v tom takovou kritiku typického čecháčovství, od každého trochu. Každopádně oproti Ulovit miliardáře jsem se docela bavil :)
Věra 68 (2012)
"Ježkovi voči", smekáme paní Věro.
Drive (2011)
Film, který nemluví, ale zobrazuje. A podbarvuje. To jsou devizi, které se tak často nevidí. Připadá mi to jako mix Muholland drive (střih + částečně kamera) a Irreversible (hudba). Ve výsledku duše osamoceného řidiče vypořádávající se s osudem.
Léčba rakoviny zevnitř (2008)
Forma:** (délka,styl vyprávění, opakování stejných věcí...) Obsah:****
Sicko (2007)
Uplny souhlas s kiddo.
Lieksa! (2007)
Jak vypadá kočovné cestování krejčovské rodiny po Finsku? Na takovou otázku dává film odpověď. Síla rodinného klanu, nádherná skandinávie a krásná Jenni Banerjee.