Poslední recenze (355)
Nezlomní (2024)
Příběh sice hezký, ale je zde na můj vkus až moc klišé scén a dialogů. Kamera a střih jsou často chaotický. Asi se zde nenechám zlákat dát vyšší hodnocení jenom proto, že se zde objeví statečný pes, film je prostě pro mě průměrný a klišé dialogy a konflikty hlavně v první půlce filmu tomu akorát ubírají. Také prvních zhruba 30 min nebylo záživných a až tak v půlce se na to koukalo lépe. Lepší 3 hvězdy.
Šógun (2024) (seriál)
Vše na seriálu je uděláno s největší precizností, hlavně scenáristicky a produkčně je to bezchybný. Ale prostě furt jsem vyhledával tu jednu bitvu, kterou jsem nedostal. Chápu, že právě kvůli pozvolnému tempu je tento seriál tak vynikající a není o bitvách, ale o dialozích s politikou a japonskou kulturou, ale pro mě to bylo až moc pozvolné tempo. Jinak jsem zde snad nenašel jedinou chybu, i herci výborní, hlavně skvěle napsaný Cosmo v roli Andžina, Hirojuki Sanada je mistr a i všichni ve vedlejších rolích byli skvělý. Hranice 4 a 5.
Jimmy Carr: Natural Born Killer (2024) (pořad)
Tak 90% vtipů jsem znal, protože říkal to samé, jako když vystupoval zde v Praze, takže jsem si to jenom tak zopakoval, ale furt to funguje. Mezi vtipy sice čeká trochu déle na reakce a některé jsou trochu vynucenější, ale furt to jsou zabijáci.