Recenze (1 072)
Mafiáni (2015) (seriál)
Dobrý dokumentární cyklus o slovenské mafii z 90. let. Jedná se o ucelený dokument, kdy jednotliví účastníci byli navzájem propojený (což v důsledku vedlo k tomu, že se některé události mnohokrát opakovali v rámci jednotlivých dílů). Jako kam se hrabala česká mafie. Nejvíc mě však bavil Milan Reichel. Ten byl u všeho, ale vždycky přišel pozdě.
Terminator Genisys (2015)
Slušná sci-fi s několika slušnými akčními scénami. Rychle to uběhlo. Neřešil jsem ani, že to patří do terminátorské ságy. Pro mě Terminátor skončil povedeným třetím dílem. Cokoliv potom už mě netrápí.
Český žurnál - Dělníci bulváru (2014) (epizoda)
Pobavilo. Nejvíc si budu pamatovat, že Pavel Novotný je slávista. Chudák.
Šťastné údolí (2014) (seriál)
V celkovém hodnocení to jsou slabé 3 hvězdy. 1. série: hezký děj, správná detektivní práce, náhody a štěstí tak nebyly do očí, vynikající postava hlavní hrdinky - silných 85 %. 2. série: zklamání, 3 dějové linie, které v zásadě vyšumí do prázdna. Linie se sériovým vrahem ukončena nesmyslně, linie s vraždícím policistou ukončena směšně a linie s Jamesem Nortonem vyšuměna - slabých 40 %. 3. série: tady už je to jen slabý průměr.
Temný případ (2014) (seriál)
1.série = 80%. Prvních 5 epizod suprových a dokonalých, poslední 3 už menší ústup.
Bling Ring: Jako VIPky (2013)
Ty děcka bych teda mlátil, ale jinak film zaujal.
Croodsovi (2013)
Jedná se o rutinní záležitost, kdy rodinka musí jít od bodu A k bodu B a při ní si uvědomit, o čem ten neandrtální život je, tj. rodinné hodnoty atd. Občas se tu ale zaskví krásný vtip, který dá připomenout první Dobu ledovou.
Domek z karet (2013) (seriál)
Oproti seriálu Boss si to na politiku jen hraje a sjíždí jen po povrchu. No vždyť jooo a ve třetí sérii svoji genialitou a vypočítavosti ovládne OSN a EU. Druhá serie je směšná.
Elysium (2013)
skvělé triky + Kruger vs. hloupoučký děj
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Zabili jste mi čističe boty, vy hajzlové! Snůška amerických klišé s průhledným dějem a nezajímavými postavami.