Recenze (390)
Bowling for Columbine (2002)
Někteří Moorovi vyčítají zaujatost... jiní zase smíchání stovek témat! No a co! Tenhle člověk moc dobře ví, co chce svými dokumenty sdělit, koho zesměšnit, koho nas**t! Podle mě je smyslem dokumentu jako takového "osvěta", aby vas zaujal natolik, abyste o něm i po skončení filmu přemýšleli. A tenhle svým širokým záběrem, vtipností a chytrostí osloví desetkrát více lidí než typický sucharský a korektní dokument. Zkrátka vás přinutí myslet!!!!!!!!!!!!!!
Brazil (1985)
Líbil se mi hlavně konec. Scéna s růžovou rakví s mašličkou je tak dokonale hnusná, až je rozkošná. Sice mi na filmu občas něco nesedlo... ale vizuální zážitek to byl úžasný - třeba ty sny! Kdybych ho tak byla viděla v originále - vidět česky šišlajícího M. Palina a R. de NIra (viz.moji oblíbení herci) mě málem zabilo...
Bridget Jonesová - S rozumem v koncích (2004)
Smála jsem se a basta. Samozřejmě je to primitivní příběh, situace jsou vykonstruované.... no a? Chce to něco jiného než pobavit? Ne! Uznávám, že z Bridge udělali totalní ******... no a. smějete se? TO NEMÁ BÝT EXISTENCIALNÍ DRAMA!
Buena Vista Social Club (1999)
Ja chcizit na Kube - chapete to? Kdo jiny nez Wenders by dokazal udelat takovy dojem? Vazne skvele. Prijemna a az nesnesitelne pozitivni podivana!!!
Byl jednou jeden král... (1954)
wow. pro mě jedna z nej pohádek s plejádou nej herců... co dodat!
Casino (1995)
Velmi se mi líbí způsob , jakým je film vyprávěn. Ovšem jako u Věku nevinnosti Scorsese poněkud nedomyslel konec... Robert De Niro je welly, wellly, welly, well!! S. Stoneová si nominaci zasloužila a J. Pesci je taky super. Kdyby nehrál v Sám doma II., tak bych ho snad dala mezi svoje nej herce...
Cesta do hlubin študákovy duše (1939)
Všimněte si roku výroby. Je to ta nejtěžší doba a ten nejlepší film. Ta chuť bavit lidi v těžké době z filmu přímo tryská...
Cesta do pravěku (1955)
pro mě promyšlenější, zábavnější a obdivuhodnější než celý Jurský park!!!
Cesta do zatracení (2002)
To nej co se dá čekat od amerického filmu, nečekejte žádné syrové drama-sentiment a patos rozhodně nebrání diváckému zážitku. Po vizuální stránce jednoduše krása! Hanks i Newman jsou sázkou na jistotu, ale Jude Law opravdu překvapil!
Císařův pekař - Pekařův císař (1951)
Až závěrečná scéna je příliš "agitní" , ale přeci nemůžu odsoudit film kvuli jedné scéně!!! Mistrovsví J. Wericha snad nemělo hranic!!!