Recenze (735)
Cesta samuraje (2010)
Ale jo proč ne. Je to mišmaš Azumi a Jonah Hex
Obřad (2011)
O exorcismu jsou lepší filmy. Nějak jsem si říkal, že tohle bude film o jedné scéně kde bude Hopkins vymýtán nebo bude vymýtat. Tohle se mě bohužel potvrdilo. 2 za celkovej film + 1 za Hopkinse = výsledné 3*.
Tučňáci z Madagaskaru (2008) (seriál)
Král Jeliman RULEZZZZ! Tučptáci humoru spíš asistují.....
Star Wars: Clone Wars (2003) (seriál)
Tohle mě v celé serii (1-6) chybělo. Rychlá svižná akce bez keců - ostatně jak to ve válkách bývá. Děj vás rychle vtáhne, každá epizoda ukončena. Všechny epizody propojeny. Poznáme jak rytíře, tak jednotlivé posty klonů v armádě. Pro ty co ještě neviděli - doporučuji všechny díly v jeden den.
Všemocný (2011)
U tohoto filmu jsem se královsky bavil. A pokud film splňuje tenhle požadavek, nezbývá než dát 5*. I když pár chyb by se našlo....
Pod kůží (2008)
Nechápu jak to někdo může srovnávat s Věcí (má srdeční záležitost). U sledování Splinter jsem byl stejně klidný, jak hlavní antihrdina po amputaci ruky řezákem na koberce. LOL. P.S. ten českej dabing je nesnesitelnej a kamera taky.
X-Men: První třída (2011)
Pro mě jako fanouška jasných 5. Přiznávám, nebylo to lepší jak druhý díl, ale až na pár kosmetických úprav bych ve filmu neměnil nic (snad jen tu plivající vážku a lítacího kluka). Už od první scény s nacisty je vám jasný, že tohle bude drsnější než Origins a Poslední vzdor. Magneto i profesor - velice slušně zahráno, nejlepší ze všech byl stejně Wolverin :-)))
Sejmout zabijáka (2011)
Mám rád tyhle mafiánský filmy, kde všechno lítá do povětří a nikdo se s níkým nemazlí v rukavičkách. Kvalit Mnichovu Kmotra, Scarface nebo Krycí jméno Donnie Brasco to sice nedosahuje, ale pořád se pořád je to velice vydařenej film, na kterej stojí za to se podívat.
TRON: Legacy 3D (2010)
Vizuální orgie - to jsem čekal, jen mě trochu překvapilo, že je to sci-fi z minulosti. Rok 1989 pamatuju a představa, že by někdo v době Didaktiku M nebo Atari stvořil takovou "sít" je značně absurdní (pozor spoiler - i nápad Wi-Fi v té době je za hranicí sci-fi). Bohužel jako každej velkofilm, je to hlavně pro teen diváky, složitější zápletku, která by měla nápad (to je to co dělá Matrix kultem), tam prostě není. Ale v HD projekci je to moc hezkej film.
Thor: Příběhy z Asgardu (2011)
Slatanina - je to spíš fantasy jak komiks, navíc bych čekal spíš zápletku o tom, jak získá kladivo.. Zklamání