Recenze (777)
Šaráda (1990) (pořad)
Svého času byla Šaráda asi to nejzábavnější, co šlo v televizi vidět! Dnes je humor a divácká potřeba trochu jinde. 60% - 3**
Sběratel (2002)
Rocco v roli poldy, ze kterého se nakonec vyklube ... No, dokoukejte si to sami. :-) Typická tvorba krále porna. Trochu ujetý, perverzní, drsný. 60% - 3***
Království nebeské (2005)
Orlando Bloom měl zůstat pouze u role Legolase v Pánu Prstenů. Neumí hrát, nemá charizma, neumí strhnout diváka a ještě má takovej nemastnej neslanej výraz. Možná, že kdyby jeho roli zde hrál někdo jinej, tak by to mohlo dopadnout mnohem líp. Takhle je to pouze místy nudný průměr. 50% - 3***
Air Force One (1997)
Wolfagang Petersen mě zklamal více, než Harrison Ford. Toho nepovažuji za příliš kvalitního herce. Od režiséra, který natočil skvost jménem NEKONEČNÝ PŘÍBĚH, bych čekal mnohem větší porci zábavy. Dal bych pouze 1*, ale Gary Oldman si za svůj výkon zaslouží alespoň tu jednu na víc. 2**
Taxi, taxi (2000)
Na jedničku už to značně ztrácí a nezachrání to ani ty "miciny" EVO 6. 35% - 2**
Taxi (1998)
První film byl pastvou pro oči i uši fandů do aut. Ovšem s každým dalším dílem, šla kvalita dolů a už to nezachrání ani Mitsubishi EVO... Bohužel.
Rambo III (1988)
Tam, kde ztrácí v kvalitě na skvělý první díl, tam ho převyšuje akční řežbou těžkého kalibru. Určitě nejslabší film celé série. 55% - 3***
Taxi 3 (2003)
Tohle se už nemělo točit. Trapnost scén je už do nebe volající. Vtipné jako první díl to také není. Prostě děs a běs. Ohodnotím alespoň ty káry. 30% - 2**
Formule! (2001)
Sylvester Stallone se pokusil o návrat mezi filmové velikány, ale to se mu zde rozhodně nepovedlo. Mnohem, mnohem líp se mu to povedlo s Rambem 4. 35% - 2**
Přátelé (1994) (seriál)
Málokterá znělka mě dokáže vytočit jako právě ta u seriálu PŘÁTELÉ. Mám k tomuto seriálu doslova averzi. Nechápu co na tom všichni vidí... 15% - 1*