Recenze (965)
Burke and Hare (2010)
Hodně příjemné překvapení plné nápadů,černého humoru a brilantních herců.Nic výrazně světoborného to určitě není,ovšem kdo hledá porci poctivé britské zábavy,ten se tady dozajista nasytí.
Cesta samuraje (2010)
Čekal jsem přestylizovaný průser,dostal jsem solidně odsýpající stylovou zábavu s famózním Rushem.Lepší průměr.
Cizinec (2010)
Donnersmarck moc chtěl ze svého prvního velkého filmu udělat něco víc než jen obyčejný akčňák s hvězdným obsazením.Snaha sice chvályhodná,ale zcela se míjí účinkem,protože Cizinec nefunguje v žádné rovině,je nudný a nezajímavý a především nedokázal využít potenciál námětu a charismatu ústřední dvojice.Zklamání,které se na Glóby dostalo těžko vysvětlitelným omylem.
Čarodějův učeň (2010)
Nakonec vcelku snesitelná popkornovka a jeden z těch lepších Cageových filmů posledních let.Děti pod dvanáct let se budou dosti bavit.
Černá labuť (2010)
Filmařsky výtečně ošetřená a zatraceně napínavá žánrová hříčka,která ovšem divákovi nepřináší nic nového.Aronofsky se spíše jen opakuje po svých předchozích filmech,stavba zápletky je poměrně čitelná.Ovšem pořád je tady dechberoucí herecké sólo Natalie Portman,které vydatně přiživují výborně obsazené vedlejší role.Na oscarové žně to nevidím,ovšem to nic nemění na faktu,že Black Swan je po všech stránkách dobře odvedená práce.
Dál než se zdálo (2010)
Dvě za Drew,jedna za Justina a vida! Díky sympatickým hercům z toho vyleze pohodový průměr.
Děcka jsou v pohodě (2010)
děcka jsou v pohodě a já taky.Strašně příjemný film s vynikajícími hereckými výkony.Naprosto přirozené a zábavné,Mark Ruffalo opět fenomenální.Začínám toho chlapíka mít hodně rád.Že by šlo o něco výjimečného,to se samozřejmě tak úplně říct nedá,ale vzhledem k tomu,že loni nebyla natočená lepší komedie,je ten Glóbus (doufejme) jasný.A zasloužený.
Do morku kosti (2010)
Hype a oscarové nominace pro tento film jsou věci,které mi asi už nikdo neobjasní.Film chladný jako psí čumák,průměrně natočený a herecky taky nic extra.Tři by ode mě byly neupřímné.
Dopisy pro Julii (2010)
Tak dvě hvězdičky jsou za Amandu,pro kterou mám nehoráznou slabost.Bez ní bych se s tímhle filmem ani neobtěžoval.
Exmanželka za odměnu (2010)
Obvykle mi na filmu nestačí pouze sexy hlavní představitelka a sympatický hlavní představitel.Ale když jsem si po pěti minutách ujasnil,že tohle bude zábavná blbinka,uteklo mi to překvapivě rychle.A mezi náma,ona je Jennifer fakt kost.