Recenze (965)
Báječný hotel Marigold (2011)
Láska nebeská říznutá notnou dávkou Milionáře z chatrče,to vše za asistence britské důchodcovské elity? Ve výsledku to není tak moc děsivé,jak to zní,ale znovu se na Hotel Marigold asi nepodívám.
Bitevní loď (2012)
Zatím suverénně nejzábavnější,nejhloupější a nejefektnější blockbuster letošního roku a po Johnu Carterovi už druhý Kitschův zásah do černého během měsíce a půl.Berg stále umí!
Ostrov ztracených duší (2007)
Nakonec vcelku sympatické dánské fantasy,které samozřejmě nemá sílu velkých hollywoodských produkcí,ale v upřímnosti a osobitosti mnohé z nich jasně poráží.
Asterix a Obelix (1999)
Brutální nepochopení komiksové předlohy,hůře hodnocená Mise Kleopatra je v tomhle směru mnohem,ale mnohem vydařenější film.
Povinnost a čest (2012)
Natočeno je to zručně,ale pokud mělo být cílem filmu reálně ukázat práci Navy Seals,tak nevím,co tam dělají ty zpomalovačky,filtry a další hollywoodská pozlátka.V tomhle ohledu jde o tak trochu podraz na diváky.Akce je ale dost a celkově ten film zkrátka odsejpá,takže poctivý tři hvězdy tam zkrátka musí spadnout.
Brazilský masakr (2006)
Zajímavě koncipovaný odkaz na legendární Boormanovo Vysvobození,jen škoda,že jako celek je to tak podivně nevyvážené.V dnešní době předvídatelných vyvražďovaček a tupých krvavých lázní ale pořád lehký nadprůměr.
Rockeři (1994)
S tímhle obsazením to mohlo klidně dopadnout mnohem líp.I tak ale příjemná komedie,ve které mě bavil Adam Sandler!
Sněhurka (2012)
Nesmírně vyprázdněný film,kterému se člověk nemůže smát ani škodolibě.Kdyby Lily Collins nebyla tak rozkošná,možná bych šel ještě níž.Každopádně doufám,že tenhle neúspěch Tarsema přinutí,aby se vykašlal na ironické překrucování mainstreamových látek,které ocení jen pár jedinců,a vrátil se k umělečtějším pokusům,jakým byl třeba obrazově nezapomenutelný Pád.
Zatímco spíš (2011)
Další svěží hororový vítr ze Španělska.Po docela dlouhé době jsem se v kině vážně regulérně bál!
Prci, prci, prcičky 2 (2001)
Nejslabší díl série a ten nejpodprůměrnější produkt sequelidity,jaký si umím představit.