Recenze (965)
Malý velký muž (1970)
Moje absolutní srdcovka,díky které je Dustin Hoffman mým nejoblíbenějším hercem.
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
Kdybych měl naprosto objektivně a bez jakýchkoliv oblíbenostních měřítek jmenovat nejlepší seriál všech dob,řekl bych The Wire.
VALL-I (2008)
Nemám rád 3D animáky.Psal jsem to na svém profilu a píšu to i tady,jen aby mezi námi bylo jasno.Tenhle styl mi nikdy nebyl blízky a asi nikdy ani nebude.Wall-E je ale úplně jiná kategorie.Je to mnohem víc než animovaný film.Je to přímo filmová báseň,jejíž sledování pro mě bylo čirou radostí a potěšením.Už od úvodního projezdu z vesmíru na naši odppadky zamořenou planetu jsem cítil v zádech ono pověstné mrazení,které značí,že jste právě svědky něčeho výjimečného.A mé nadšení se stupňovalo s každou minutou,aby nakonec dospělo do filmové extáze v podobě poletování Wall-Eho a EVE vesmírem.Ten film má v sobě to nejlepší z vrcholů sci-fi žánru,těch nejlepších grotesek a největších klenotů romantických filmů.Dokonalá ukázka toho,že i film lze milovat.
Kick-Ass (2010)
Geniálně vypiplaná záležitost,která jen málokoho nechá chladným.Naprostá tvůrčí svoboda se Vaughnovi zatraceně vyplatila a já si nedovedu představit,že by ještě někdy mohl vzniknout upřímnější a nekompromisnější snímek než Kick-Ass,který se dokonale vypořádává s idylickou představou o superhrdinech.K tomu si přidejte hláškující holčičku,tuny popkulturních narážek a odkazů a abnormálně cool Cage a máte film roku jak vyšitý.
Speed Racer (2008)
Genialita a šílenství zároveň.Pro každého (nejen) fandu anime musí jít o ultimátní zážitek,na který se bude moci dívat do konce života.Já osobně viděl osmkrát s náběhem na deváté.A nejen styl je dokonalý,herci hrají bez výjimky božsky,včele je sympaťák Hirsch,který prokázal svůj všestranný talent,zbytek herců mu víc než zdatně sekunduje.Takhle balancovat na hraně mezi zábavou a čirým uměním,to umí snad jen Wachowští.