Recenze (965)
Život v jednom dni (2011)
Hezké,nápad zajímavý,ale ve výsledku stejně nemá tento film výraznější smysl.A sny o krásném dárku youtube generaci se rozplynuly.
Hlava-22 (1970)
Jako milovník knižní předlohy jsem mírně řečeno zhnusen.Kniha totiž filmovou adaptaci nejen nepotřebovala,ale přímo se jí vzpírá.Mike Nichols je sice dobrý režisér,ale tohle by důstojně nzfilmoval ani Kubrick.Zploštěné,nedůstojné,zbytečné.
Podnikavá dívka (1988)
Krásně zábavná satira,bezvadně zahraná,která sice během let ztratila něco ze své původní zábavnosti,ale svým sžíravým přístupem ke kariérismu mě pořád fascinuje.Mike Nichols neztratil po Absolventovi režijní cit,jen už nebyl tak vidět.
Andělé v Americe (2003) (seriál)
Podobný televizní projekt nemá obdoby.Famózní herecké obsazení,velký režisér,řádně sponzorované.Nic jiného než absolutní pecka z toho vzejít ani nemohlo.
Smrt v Šanghaji (2010)
Naprosto nezasloužený propadák,na který se ale aprosto nezaslouženě hází špína.Přitom je to atmosférická a velmi dobře zahraná žánrovka,která mě hodně bavila a zanechala chut podívat se podruhé.Nevím,proč ten film tak pohořel,ale já sám ho můžu jen doporučit.
Lhář, lhář (1997)
Typický Carrey.Relativně zábavný,člověk se až stydí,že se baví a rychle to uteče.A pak si ani nevzpomenete,že jste něco takového viděli.Nemám problém.
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Zasloužený a osvědčeý kult s kouzelnou Audrey a šarmantní Edwardsovou režií.Můžu vidět kolikrát chci a stejně si mi ten film neomrzí.
Co jsi dělal za války, taťko? (1966)
Blake Edwards nemá jen Růžového pantera.V 60. letech točil i další kvalitní snímky,třeba tuhle výtečnou komedii s parádním Coburnem a bohužel trochu nedotaženým závěrem.
Nebezpečná rychlost (1994)
Jeden z nejzásadnějších akčních filmů 90. let.A to je co říct,když si člověk uvědomí,že devadesátky byly zásadními akčními filmy přímo přeplněné.Á propos,tady byla Sandra Bullock ještě zatraceně sexy!
Zámek hrůzy (1999)
Otřesné.Doteď nechápu.co vedlo všechny ty skvělé herce,aby kývli na účast v tomto odpadním béčku.