Recenze (965)
Mnichov (2005)
Spielberg je můj nejoblíbenější režisér,o tom není sporu.Ale touhle černobílou agitkou,která má pro mě téměř nulovou výpovědní hodnotu,mě těžce přetěžce zklamal.Je to zdlouhavé,mizerně napsané,přinejlepším průměrně zahrané a technické věci přece nejsou něco,čím by se dal povyšovat sám film,pokud nemá čím jiným zaujmout.Tohle se prostě nepovedlo.
Shrek: Zvonec a konec (2010)
Lepší než trojka,ale vzhledem k mému vztahu ke 3D animákům nad dvě rozhodně nepůjdu. 5/10
Predátoři (2010)
Příjemně nostalgické zavzpomínání na doby, kdy Predátoři byli ti největší machři a skolit jednoho znamenalo pořádnou makačku. Zapomeňte na tupé hromadné zabíjení typu Vetřelec vs. Predátor, tohle je mnohem výš.
Dopisy pro Julii (2010)
Tak dvě hvězdičky jsou za Amandu,pro kterou mám nehoráznou slabost.Bez ní bych se s tímhle filmem ani neobtěžoval.
Legendy z Dogtownu (2005)
Obrovské překvapení.Legendy z Dogtownu jsou takový malý nenápadný film,který má ovšem velké srdce.Skvělý příběh,výborní herci a pořádně dojemný závěr,který je kýči na hony vzdálený.Rozhodně doporučuji sehnat,protože tento film si zaslouží velkou pozornost.
Twilight sága: Zatmění (2010)
Jednoznačně vrchol série, Slade žánru rozumí a dokázal i z této slaboduché romance pro náctileté holky udělat relativně koukatelný průměr.Ovšem nějakou vypečenou žánrovku nečekejte,je to pořád jenom Twilight.
Blade Runner (1982)
I've seen things you people wouldn't believe.Attack ships on fire off the shoulder of Orion.I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate.All those moments will be lost in time.Like tears in rain.
Válka světů (2005)
Hodně nepochopený film,který mě v kině před pár lety naprosto uhranul a úžas neochladnul ani po mnoha dalších zhlédnutích.Tohle je velkofilm s velkým V,ale přitom vpodstatě komorní rodinné drama,které všechny ty trikové parády tahá z rukávu jen tak z povinnosti.A to rozhodně není výtka.Steven to zkrátka má pořád v ruce Válka světů je toho velmi pádným důkazem.
Solomon Kane (2009)
Přesně takhle jsem si Solomona představoval.Žádný okolky,zbytečný proslovy,jenom patřičně temná atmosféra 16. století,brutální akce,charismatický hrdina.Dle mého názoru lepší než Barbar Conan a myslete si o mně co chcete!
Nový svět (2005)
Možná vůbec nejkrásnější film,jaký byl kdy natočen.Malick je a vždy bude velkým režisérem velkých příběhů,které ovšem nikdy nejsou pro každého.Nový svět je film o souznění.O souznění mezi lidmi,o souznění s přírodou,to je jedno.Dokáže být krutý i citlivý,dokáže vás oněmět i rozplakat.Colin Farrell je skvostný,ale co tady předvádí teprve čtrnáctiletá Q'Orianka Kilcher,to je nepopsatelné.Film,který nestačí jen vidět.Tohle je třeba si prožít.Já to dokázal a svět už nikdy nebude stejný.Jednen z filmů,které skutečně miluju a jeden z mých nejoblíbenějších.