Recenze (122)
Poslední království - Epizoda 10 (2022) (epizoda)
Plná palba za tenhle díl
Seal Team 6 - Série 2 (2018) (série)
Bál jsem se, že se druhá serie bude táhnout jako smrad...a přesně to se potvrdilo, pořád se motáme kolem jednoho motivu, dokola posloucháme nespokojený plačtivý paničky....první serka jakž takž ale tohle už mne nebayvilo..
Poslední království - Série 4 (2020) (série)
Mrzí mne že narozdíl od knižní předlohy nevidíme vlastně vůbec štítovou hradbu..v každém díle ságy se opakovala nejméně dvakrát jakožto základní bojový styl té doby.. jinak zatím čtvrtá série podle mne nejlepší..
Poslední království (2015) (seriál)
Kdo četl a čte knižní předlohu, bude trochu zklamán..trvalo mi čtyři epizody než jsem se se seriálem zžil a musím říct, že představitelé Uthreda a Alfreda mi vlastně přijdou po pár epizodách hodně dobří...Ovšem ženské herecké výkony to je slabota...A stále čekám kdy zazní "Hadí dech a Vosí žihadlo"
Království Mustang (2015) (seriál)
až na tragický hudební doprovod jak z tankového praporu, vcelku kvalitní dokument
Slíbená princezna (2016) (TV film)
co to do háje bylo....pohádka? no to nemyslí vážně...přehlídka trapnosti...
Spirit - divoký hřebec (2002)
oblíbený film mé dcery...a vlastně i můj...hezká hudba, příběh, napětí....
Temný bojovník (2014)
Pohádka o tom, jak narkoman a alkoholik zachrání Jasněnku a Bajaju...ten, kdo navrhl vzhled Nicolase Cage v druhé půli filmu byl na opiu snad od rána do večera.... Pokud přetrpíte princeznin monolog u ohně směrem k Haydenovi, přežijete už celý film...
Hra o trůny - Bitva bastardů (2016) (epizoda)
zatím nejlepší díl serie...dávám plnou palbu za draky v akci, pořádnou bitvu a psí krmení :)
The Battery (2012)
bavilo mne to až od půlky, velký plus je hudba filmu...