Recenze (169)
Šéfkuchař na grilu (2014)
Tenhle film,je utrpení pro chuťové buňky :-)
Sedm dní v pekle (2015) (TV film)
tak tahle,jsem se už dlouho nezasmál,naprosto supr nemá chybu :-)
San Andreas (2015)
Slušný katastroficky film......
Stoupat jak dým (1978)
tak tohle je ta správná huličská komedie.........
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Dějově hodně podobné Epizodě IV,ale jinak supr pokoukání.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Nevím no,nějak mě to neoslnilo slabší 3*
Jen Bůh odpouští (2013)
To je tak nudnej film,že jsem se hodně přemáhal,abych neusnul a dokoukal to do konce.
Mortdecai: Grandiózní případ (2015)
Johnny Depp svou roli zahrál perfektně,a je to sranda.......
LEGO® příběh (2014)
Supr nápad z filmovat Lego a skvělý příběh k tomu.
Hačikó - příběh psa (2009)
To je snad nejsmutnější film co jsem kdy viděl,posledních 30 minut jsem měl ten obraz slušně rozmazaný.