Recenze (169)
Transcendence (2014)
Ze začátku jsem u toho usínal,místama je to fakt nuda,pak mě něco probralo,ale co to bylo nevím.
Zločin (2011) (seriál)
vauuuu,naprosto supr krimi serial,to člověk prostě musí vidět.
Vinaři (2014) (seriál)
Krásné prostředí,skvělé obsazeni,ale humoru minimálně.
Doupě (2014)
okrsek 13 jako Doupě..............
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Třináct lidí pozabíjí celou armádu.....vvvvvvotom to je ......
Gappa (1967)
Na svůj rok,to byl dobrej film.
Agentky D.E.B.S. (2004)
Dvě hvězdy za krásné holky............
Jméno růže (1986)
Taková detektivka z jiného století a celkem dobrá.
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
Další výbornej seriál,který dokáže od prvního dílu zaumout.
Vyvolávač blesků (2011)
Jak tohle může nikdo pustit do světa,nehorázná blbost.