Poslední recenze (8)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Nemohl jsem si tenhle film nechat ujít. Už první záběry mě uchvátily, co se týče vizuální stránky. Efekty mě naprosto odrovnaly a beru to jako jednu z nejsilnějších stránek filmu. K samotné dějové lince, nesouhlasím s nudným začátkem. Začátek byl správně odlehčený a trpaslíci mě dokázali fakt pobavit svým humorem. Zlobři se povedli na jedničku, a to k příběhu stačí, abych to nevykváknul všechno. Jediný větší zápor pro mě byly odchylky od knižní předlohy, které bylo místy dost znatelné. Sir Ian McKellen hraje opět skvěle a Martin Freeman zvládl Bilba velice dobře. Zbytek herců je spíše do počtu, teda vyjma Thorina, který se mi také zalíbil. Opět geniální soundtrack od Howarda Shorea. Hodně silné čtyři hvězdy a těším se na další díl, věřím, že Peter si vezme kritiku k srdci a pokusí se vylepšit to, co mu diváci vytýkají.
Temný rytíř povstal (2012)
Neni to Temný rytíř, ale pořád je to suprovej zážitek a Nolan dokazuje, že na to stále má. Jo, pokud jste pozorní, tak si už od začátku domyslíte konec. K novému záporáku, neni to Joker, ale i tak dokáže nahnat husí kůži už jen vým hlasem. Nějaký chybky tam jsou, ale pořád se u toho dá bavit. Pět hvězd, ale králem stále zůtává Temný rytíř. P. S. Scény s Anne Hathaway na motorce jsou fakt supr.
Rebelové (2001)
K českým filmům jsem měl asi stejný vztah jako Napoleon k Rakouské monarchii. Tenhle naštěstí není taková trague. Příběh je těžká tuctovka, přišlo mi to jako romantika zakomponovaná do příběhu o tom, jaké to bylo tu žít. Tedy pokud nebylo účelem spíše ukázat ten romatnický příběh než ukázat to, jak se tu v tom roce žilo. Hudba mě opravdu nezaujala, pakliže tento žánr mi není blízký, snad s vyjímkou Stín katedrál a San Francisco mě nic nezaujalo. Nekoukal jsem na ten film dobrovolně, ale kvůli tomu že to bylo o hodiny občanské náuky. Co se týče humoru, tak jsem jen mohl dávat oči vsloup, pakliže byl někdy tak inteligentní jako humor v Prcičkách. Slabé tři hvězdy a na tohle už nemám žaludek,.