Recenze (341)
Útěk z vězení v Dannemoře - Part 7 (2018) (epizoda)
Kéž by se Stiller do budoucna víc věnoval režii, než herectví :) Všiml si někdo lehčí vykrádačky soundtracku z Hacksaw Ridge?
Útěk z vězení v Dannemoře - Part 5 (2018) (epizoda)
Slušný tempo! Ben Stiller režijně naprosto přesnej! :)
Vikingové - Peklo (2018) (epizoda)
Značné zlepšení, ale kde jsou ty bitvy ze druhé a třetí série?
Král psanec (2018)
Chvílema mi trochu vadila kamera a taky to, že se dost stříhalo (snesl bych klidně delší stopáž). Ale sakra! Takhle čistokrevná žánrovka bez jakýchkoliv fantasmagorií, už tady hodně dlouho nebyla! O tohle přece musí být zájem, ne? Tak uvidíme, co předvede Jákl s Žižkou. 85%
(Ne)obyčejný kluk (2017)
"Buďte hodní, neboť všichni bojujeme těžké bitvy. Pokud skutečně chcete vidět, co jsou lidé zač, podívejte se." Malej milej film, kterej bez problému vtáhne. Obsazení sedlo skvěle a Julia Roberts teda vypadá na míň.
Dukla 61 (2018) (TV film)
Na takovýhle filmy chci chodit do kina! 90%
Zátoka ticha (2004)
Syrový, ponurý a děsivě autentický. Skvěle vybraní herci a Culkin má tady po Znamení další zářez. Mimo nezávislárny byste asi takovej film nenašli a proto je máme tolik rádi. 80%
Krev šampiona (2016)
Možná je nakonec dobře, že je snímek víc drama. Ty scény z ringu nevypadají moc dobře a nedokážou pořádně vtáhnout do dění. Miles Teller tradičně super a tentokrát se k němu přidává i skvělej Aaron Eckhart. Mít v ruce o trochu lepší scénář a kvalitnější režijní vedení, tak to mohla být pecka. Ten příběh už tam totiž byl, škoda. 70%
Studená válka (2018)
K čemu skvostná filmařina, když je film tak prázdnej a chladnej? Čekal jsem trošku něco jiného. Zajímavé komentáře: "POMO" [KVIFF2018]
Lovec jelenů (1978)
Kdyby se v úvodu ta svatba zkrátila o polovinu, tak bych nejspíš tu jednu hvězdu přidal (85%). [KVIFF2018]