Recenze (21)
Těžká váha (2005)
Jako velký fanda Rockyho řikám že tenhle film je ještě někde dál, příběh jsem s otevřenou pusou a i když bylo předpokládatelné jaký bude konec, já stejně nebyl jistý jak to dopadne.
Need for Speed (2014)
Chtěl jsem zapnout nějaký filkem na usnutí .... no u tohohle usnout opravdu nešlo :D
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Mám prostě rád strážce vesmíru no :D
Rivalové (2013)
Já chcu eště :)
Upíří deníky (2009) (seriál)
Začátek byl super, ale postupem času je to více a více doplácané a popletené.
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Po prvním díle jsem toho nečekal mnoho, ale že dostanu něco mezi serialy Lost a Esmeralda jsem si nemyslel. Na druhou stranu výprava a hudba = impozantní, takže v důsledku pěkné 3 hvězdy. Viděl v kině
Statečné srdce (1995)
Už jen ta hudba je nenabažitelná a k ostatnímu se ani vyjadřovat nemusím.
Kurz sebeovládání (2012) (seriál)
Nechci to srovnávat s Two Half and Men jelikož mám velké předsudky , ale rozhodně charlie pořád baví a jestli to nepřežene , tak bude bavit dále. 3,5 hvězdy
Góóól! III. (2009)
Tohle si rozhodně první dva filmy nezaslouží ....
Arrow (2012) (seriál)
Na tenhle seriál jsem se těšil něco přes rok , po schlednutí pilotního dílu jsem byl nadšený , ale postupem dílu se mi zdá že seriál nějak strací na síle. Věřím že to nebude pokračovat a rozjede se !