Oblíbené filmy (10)
Howlův kráčející hrad (2004)
Krom dokonalého a naprosto bezkonkurenčního ohnivého démona :), mě také nadchnul hlavní hrdina, čaroděj. Takový můj srdcový princ. Pohádka je náramně kouzelná, má hezký příběh a plno parádních nápadů.
Star Trek (2009)
Ďáblův advokát (1997)
Quigley u protinožců (1990)
Dokonalý trik (2006)
Tenhle film se opravdu moc povedl. Kolikrát jsem nevěděla, komu dřív fandit. Charismatičtí hoši oba a moc jim ta role sedla. Zase to bylo o něčem jiném, podobných filmů na tenhle námět moc není a tenhle to prostě vyhrává!
Láska nebeská (2003)
Poslední Mohykán (1992)
Moulin Rouge (2001)
Tajemství N.I.M.H. (1982)
Prostě tuhle pohádku miluju...Snad poprvé, co jsem se jako malá zamilovala do myšáka :)