Oblíbené seriály (8)
Chlapi sobě (2004)
Nechápu debilní komenty typu: nevtipný, trapný.. Mě se to fakt líbí a ten kdo se u toho nezasměje má asi větší problém.
Californication (2007)
Překvapivá role Davida Duchovnyho pro mě vznika v srdci jako necitelný, sexem naplněný a především vtipný Hank. Hold život spisovatele, který uprácí prachy za Whisku a neškerý čas tráví v ložnici se mi zaryl pod tváří Duchovnyho do duše a tenhle seriál mě nadchnul nanejvýš to šlo. Už po prvním díle sem si Hanka Moody zamiloval a dostal se u mě na vysokou příčku akorát škoda, že zatím nejsou další díly ..
Simpsonovi (1989)
Bezkonkurenční světovost simpsonových. Nové série sice pohltil moderní svět, ale i přesto fivestars, protože se simpsonovýma jel od mala snad každý teen.
Městečko South Park (1997)
Šílený, bláznivý, sprostý, zábavný.. Naprostá seriálová kultovka a rozhodně to nejsprostější a nejšílenější městečko South Park.
Futurama (1999)
Dokonalý, zábavný, originální. Futurama je u mě na nejvyšší seriálový příčce hned vedle Simpsonových a South Parku.
Věřte nevěřte (1997)
Originální, mrazivý, napívaný a v každém díle originální příběh, který vás buď ohromí svou pravostí, nebo vám je lže o fiktivním příběhu.
Živí mrtví (2010)
Mrtvoláci. Mrtvoláci jsou všude. Vlastně si jde stále užívat svět plnej zombie. Jsou tu auta k vykrádání, nebo k projíždění. Potíže s ostatními přeživšími jen doplňují celkovou atmosféru a situaci, ve který se octli. Jedná se o 45min originálních i použitých nápadů, ale stále je to Walking Dead.
Akta X (1993)
Kult mezi seriály s nekonečně úžasným Davidem Duchovnym.