Recenze (1 218)
Blade Runner 2049 (2017)
Začátek naprosto úžasný, i celková výprava a styl vyprávění, pouze tomu v mnoha chvílích padá řemen, což je velká škoda. Ale velmi pěkný projekt 70%
Přátelství (2014)
Jako fajn, je zde mnoho písní pod ktere jsou dobře sestříhané záběry, ohledně textu a výpovědi toho je v poměru s písněmi méně/alespoň pocitově/ a raději bych písně a stopáž zkrátil, aby to celé bylo méně roztáhane a stravitelnější. Ale to by byl zase jiný formát a trochu jiný film, pro publikum, pro které to bylo určeno je asi tak správně.
Můžete mi kdy odpustit? (2018)
Velmi nezáživné....
Chlap na roztrhání (2012)
Tři hvězdy pouze za Butlera....
Cobra Kai (2018) (seriál)
Velké překvapení a opravdu super, naprosto skvělá práce scénáristů, kteří neuvěřitelně zapracovali pokračování, které frčí a nenásilně rozvíjí.
13. komnata - 13. komnata Ladislava Vízka (2021) (epizoda)
Very light ....
Julie (1977)
50%
Večerní slunce (2009)
70%
Můj otec Antonín Kratochvíl (2020)
70%
Zlý časy v El Royale (2018)
lahůdka, dlouho se mi nestalo, že jsem po skončení měl chuť si to pustit ještě jednou. Snad jen bych zkrátil některé vyhnívající scény, aby se stopáž vešla do 2 hodin, ale možná už by to zktratilo kouzlo. Já jsem si moc užil, škoda že jsem na tom nebyl v kině. Kdo má rád Briana de Palmu mixnutyho Tarantinem- tak si své najde. P.S. Jeff Bridges je naprosto skvělej!