Recenze (1 218)
Lepší teď než nikdy (2014)
70% Já nějak nevím, nebo spíš vím. Tyhle snímky jsem kdysi považoval za laciné a spíše jsem se jim vyhýbal. Přesto jsem hrozně rád, že tyto lehké, místy naivní a nerealistické filmy vznikají. Tím myslím ty s kvalitním hereckým obsazením a zkušenými/citlivými tvurci. Někdy se to podaří lépe: např Lepší už to nebude, Dokud nás smrt nerozdělí, ...stejně je ten pozitivní nádech příjemný. Hlavně to celé drží charisma Douglase a Keaton...no, asi hold stárnu
Marťan (2015)
Je to místy působivé i zábavné, zároveň to ztrácí dech, místy by to chtělo více sestříhat...kvalitní a dobře odvedená práce, ... jen mě to moc nebralo...zda se mi, že pro laika je mnoho věcí nevěrohodných, pro odborníka zase nemožných -přitom by nemuselo jít o stejné úseky filmu
Bouřlivé dny (1990)
70%
Trestanec (2017)
dost nezajímavě zpracované...působí to jako 3hod. film
Padesát odstínů svobody (2018)
Své příznivce si to najde, ale je to brak....
Bullittův případ (1968)
50%
Moje krásná učitelka (2011)
První půl hodiny fajn, ale poté stále slabší a slabší
Bezstarostná dívka (2019)
Naprosto zbytečný a nudný snímek. Jen příjemné prostředí moře a sluníčka...
Neobyčejné životy - Hana Maciuchová (2012) (epizoda)
50%