Recenze (260)
Equilibrium (2002)
Mix a inspirace Demolition Manem a Matrixem.
Jan Žižka (2022)
Az na par americkych filmovych prasarnicek, tak to slo. Cristovao a Budar trosku mimo casting…
Bridgertonovi (2020) (seriál)
Odpad po 20 minutach!
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Ty vole lepsi jak Top Gun…
Krvavě rudé nebe (2021)
Do pulky me to bavilo, pak prestalo…
Kód 355 (2022)
Narativ o spolupracujicich svetovych tajnych sluzbach vyjma Ruska proti ruznorodym psychopatum chtejicim znicit civilizaci je skutecne geopoliticky bizar... Bohuzel presne takto uvazuji soucasne media, novinari, celebrity a obcane zapadniho okruhu...
Top Gun: Maverick (2022)
Takova americka vojenska picovinka. Melo to spad az na par wtf momentu a samozrejme s dukladnym durazem na narativ o armade USA chranicich sve spojence pred potencialnimi nepriteli. Ted si dali zalezet aby na nikoho neukazovali ale fanousek US Army a anglosaskeho videni sveta si do role nepritele snadno dosadi Rusko nebo Cinu. Z tohoto pohledu - geopolitickeho - je neuveritelne ze tento smer a narativ lidi dal prijimaji i po tolika pruserech ktere US Army dokazala provest za poslednich 40 let pri existenci vetsiho zpravodajskeho povedomi obcanu...
The Gray Man (2022)
V ramci filmu na Netflixu jde o lepsi prumer. Jinak naspeedovana 90-ova kokotinka.
Nebezpečný (2021)
Wtf…
Killing Field (2021)
Priserne. Skoro az parodie na akcni film.