Recenze (563)
Válka o planetu opic (2017)
Oproti prveme a druhemu dielu sa temto vyraznejsie spomalylo a postavy se detailnejsie vykreslene.
Jigsaw (2017)
CINEMAX BB, v kine vyborny zazitok ,stale nenudi kde pri takejto dlhej serii to byva zvykle. Vyborne napetie cely cas a to tu predsa ide.
Já, padouch 3 (2017)
Nebolo to zle. Dala sa zasmiat. Ale uz akoby bol tento treti diel sileny a nieco tomu chybalo. Kazdym dielom akoby to bolo slabise a slabsie. Vyborne boli ale old school hudobne pecky.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Mne to uz prislo dost trapne, oproti starsim dielom to riadne upadlo. CINEMAX BB.
Kong: Ostrov lebek (2017)
Graficky vycibrene do detailov, v 3D paradny zazitok.
Vesmír mezi námi (2017)
Nesympatickost hercov celkom kazila dojem vobec nie zleho nametu.
Dunkerk (2017)
Clovek to s nimi priam prezival a ten retro dizajn skvele sadol.
The Exception (2016)
Silny pribeh,vyborny herci,brilantne!!
Místo u moře (2016)
Velmi silna socialna drama!!
Jeder stirbt für sich allein (2016)
Velmi zaujimave, iny pohlad na vojnu priamo v jej lone, v Nemecku!