Oblíbené filmy (10)
...a spravedlnost pro všechny (1979)
Týmto filmom som sa definitívne stal závislým. Al Pacino na dlhé roky mojím naj... Ťažko sa mi hľadajú slová. Veď ste to videli... kleopatra, Galadriel, Boss321... Z kina som odchádzal ako očarený a rozhodnutý stať sa lepším človekom. :o)
Vetřelec (1979)
Miloval som Sci-fi.Miloval som film. Hlboký socík. A do toho táto pecka. Videl som to snáď 10x. Ripleyka,moja láska. (Až do Tootsie).Ten bordel v podpalubí. Ako si Yaphet Kotto utrel stoličku.Ashova hlava. Medzník v dejinách kinematografie. Film, ktorý musíte vidieť, kým zomriete.
Paříž, Texas (1984)
Sa mi ťažko hľadajú slová. Absolútna srdcovka. Najlepší film môjho obľúbeného režiséra. Miloval som to pomalé tempo. Z kina som odchádzal rozhodnutý stať sa lepším človekom.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Toto je najlepší film čo som videl.
Big Lebowski (1998)
Najlepší Coenovci. Dude je môj veľký hrdina.
Magnolia (1999)
Film, ktorý musíte vidieť, kým zomriete
Mulholland Drive (2001)
By som rád napísal pár viet o existenciálnych problémoch. Nejaký ďaší výklad toho, čo sme videli... Jak sedeli v tom divadle... Sen maníka v bistre... Film, ktorý musíte vidieť kým zomriete. a včera som si to pozrel po rokoch a bavilo ma to velmi. tie ženské sú tak sexy!
4 měsíce, 3 týdny a 2 dny (2007)
Otilia beží o život. Strhujúci triler... Tá atmosféra, hotelové recepcie, veksláci, fízli, internáty, všadeprítomný strach. Kto to zažil vie. Film, ktorý musíte vidieť, kým zomriete
Rozchod Nadera a Simin (2011)
No lepší film som toho roku nevidel. Páčila sa mi tá nervná kamera...... A tieto sviatky som si to pozrel znovu a videl som iny film a pacilo sa mi to este viac.