Recenze (1 384)
Roma (2018)
Druhá časť je výborná
Pějme píseň dohola (1990)
Režijné vedenie je to slabé.
Šťastná nehoda (2012)
Šak milé za tri guličky.
24 týdnů (2016)
Absolventský snímok!!! Kokos!!!
Adaptace (2002)
Jak sa tam objavili kvéry a krokodíly tak to šlo do kytek . Pre mňa ten film zachránil režisér....
Labyrint: Vražedná léčba (2018)
Náhodou autobus bol super
7 životů (2017)
Toto si wirkola za rámeček nedá. Hodinu to celkom išlo potom sa to začalo zvrhávať do zúfalého finále... Noomi to nemohla zachrániť... A tá Closeová.... Celá postava... Ach jaj...
Bláznivá střela 33 a 1/3: Poslední trapas (1994)
No čo vám poviem. Babka....
Moje ségra má prima bráchu (2014)
Je to slabé nudné, zdĺhavé, bez deja. Trable sú uveriteľné ale nezáživné.toto je slabý film. Ako koniec koncov všetky filmy craiga johnsona...
Status Update (2018)
Hudobné čísla boli super inak priemer