Oblíbené seriály (10)
Ripper Street (2012)
M*A*S*H (1972)
Přátelé (1994)
Teorie velkého třesku (2007)
Sherlock (2010)
Četnické humoresky (2001)
Dr. House (2004)
Malá Dorritka (2008)
Báječná léta (1988)
Průměrňákovi (2009)
Zpočátku jsem jen nevěřícně kroutila hlavou nad touhle "průměrnou" americkou rodinou, časem si k nim ale přece jen vytvoříte ten klasický seriálový vztah a začnete jim fandit v jejich snaze nějak normálně žít v tom jejich téměř se rozpadajícím domě kde máloco funguje tak jak má. Nad americkou "výchovou" sice pořád zvedám obočí a protáčím panenky, ale nějaké podobnosti tam přece jen jsou a krom matky jsou mi všechny postavy dost sympatické. Táta Mike je tím pravým kliďasem vedle té nepraktické, hysterické a často i nezodpovědné maminy, Brickova zvláštnost mě vyloženě baví a většinou i nevyčerpatelný optimismus Sue. Axl je často vyloženě na zabití, ale právě tím je vedle táty druhou téměř "normální" postavou téhle šílené partičky.