Recenze (120)
Star Trek: Enterprise (2001) (seriál)
U spousty seriálu se stává, že u posledních sérií příběh upadá. Zde je tomu naopak. 1. série byla nic moc a tvůrci si nedělali hlavu s časovou linií. Ve 3. a 4. sérii však nastává zvrat a celý příběh graduje. Dal bych plný počet hvězdičce nebýt 1. série.
Zrození Planety opic (2011)
Příběh mě zas tak nedostal jako speciální efekty a za ty musím dát prostě hvězdu navíc.
Ink (2009)
Kdyby nebyla 1. polovina tak nudná tak bych dal i 4* ale ten začátek byl opravdu nudný. Měl jsem chuť to stopnout.
Vyměřený čas (2011)
Rozhodně dobré sci-fi. Sice není úplně napínavé, až se vám zastaví dech, na konci si neřeknete mazec, ale rozhodně zanechá spoustu myšlenek a otázek tak jak by správné sci-fi mělo zanechat.
Micimutr (2011)
Dávám 2** a jen proto, že efekty a herecký výkon nebyl tak tragický jako celý příběh.
Expozitura (2009) (seriál)
na české poměry velmi dobře natočený seriál a rozhodně stojí za to ho zkouknout. Trochu mi ale vadí odklon od reality. Ze začátku tu bylo spojení s podnikatelem Mrázkem, ale někde uprostřed seriálu už to přestávalo korespondovat s realitou.
Rodinka (2011) (seriál)
Co to jako mělo být? jedna velká a špatná reklama?
Monstrum (2008)
Děsný! 1. roztřesená kamera dobrej nápad, ale nedalo se na to koukat. 2. příběh: nic nového
Škola princů (2010) (TV film)
Ztráta času
Zahradník z Argenteuil (1966)
Krásný příběh na oddechnutí provoněný francouzskou idylkou.