Recenze (200)
Kate (2021)
Tento film je opravdu pěkně natočený, svítí tam barevné neóny, herečka v hlavní roli je neklasicky pohledná, což znamená, že se na ni dá pořád se zalíbením dívat. Několik jejich hlášek se také povedlo napsat i podat. Jako originální akční film nebo film vůbec se bohužel nedá KATE hodnotit, leda jako směsice motivů a scén sebraných unaveným scénáristou z jiných filmů, zde bych mohl přidat bod za sympatickou neochotu se se scénářem unifikovaného produktu nějak babrat. Akce je dost, ale bohužel opět nic, co bychom už neviděli x krát. Konec je krásně odfláknutý, tak jak jsme viděli už ve filmu NIKDO od téže produkční kaskadérské skupiny. Bohužel jsem divák a tak mohu prohlásit, že mě KATE zklamala na celé čáře, vyjma těch neónů a hlavní přestavitelky.
Hodný, Zlý a Hadrový (2001)
Ke shlédnutí zde: zde.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Pěkná mela, ale postrádal jsem Mela.
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Asi za čtyři. V dobách, kdy jsou všechny blockbustery víceméně stejné můžeme MI:5 nazvat osvěžením. Proč na něj zajít? Zarputilý Cruise je obdivuhodný už pro svou fyzickou kondici. McQuairre umí vtipně a zajímavě okořenit i stokrát už viděnou situaci (a že jich zde je). A třetí, zdaleka ne nejmenší, hvězdou je zde neznámá sestra Liv Schreibera. Tuto paní ještě hodně uvídáme.
Un témoin dans la ville (1959)
Jsme rádi, že máme v kuchyni položených pár metrů lina, ale ještě radši sledujeme nějaký podobný zapadlý kousek z dílny malého velkého (zde ještě dětsky) buclatého Lina, Tentokrát za tři, protože v něm bylo málo pana Lina a pan B. musel se jít dobažit do kuchyně. Prostě: Tento film zestárl, ale naštěstí Ventura je k podívání v každém věku a každém filmu. Bohužel vložené scénky ze života pařížských taxikářů nudily a otravovaly. Finální štvanice nebo spíše ŠTVANICE dojem trochu napravuje...
48 hodin (1982)
Přihlouplé, ale dneska už holt klasika (pan B. se asi nikdy nedozví proč, i když viděl několikráte.... )
Osmy (2014) (TV film)
Paskvil. Jakým kudla hrdinou proti své vůli? Panu B. se nepozdává hned základní premisa, kdy nabídkou podpisu Charty ožralovi v hospodě, nabídnou moci skvělou možnost ho totálně rozmetat. Zbytek je velmi podobný začátku, skoro jako by si Epštajn říkal, můžu napsat cokoli, dá se tomu filmová fazóna (kolik z našich peněz tahle legrace asi stála?), první herecká liga se přidá a ono už to bude nějak fungovat. Nefunguje, je to násilné, je to blbé a Viktor Preiss s Polesným by v ateliéru odvedli stejnou práci při menších nákladech. Pozitiva: Josef Dvořák po dlouhé době, Taclík.
Cirkus Bukowsky (2013) (seriál)
Nudné, předvídatelné a hlavně tedy skvostně zmarketingované! Šlapeme na paty severským vzorům, krimi co tu ještě nebylo, ponurá atmosféra, lahůdkový hlavní představitel a pan B. neví co ještě. Hohoho! My si pamatujeme jenom zmatené blábolení mimo obraz, dlouhé přesuny autem s bodu A do bodu B, páprdovitého Hanzlíka a otřesné finále. Napínavé bylo pouze to čekání, kdy už se teda něco stane a inspirace noirem spočívala zřejmě v tom, že se tam vrzlo všechno, co se kdy vidělo a četlo a trochu se s tím šmodrchalo, aby se neřeklo... tak na takovou bídu sme toho napsali už moc.
Nebe a dudy (1941)
Srdcovka.
Vatel (2000)
Skvělý film.