Recenze (176)
Nepřestávej dýchat (2022) (seriál)
Nic pro mně...
Top Gun: Maverick (2022)
Trocha nostalgie. Film to není určitě špatný, ale chvilkama až moc neuvěřitelný. S tím mám osobně trochu problém.
Trol (2022)
Za mě těžce nepovedený film. Pro skandinávce má možná nějaký význam vzhledem k folklóru, ale u mě nepochodili AKA parodie na King Konga.
Vlkodlak: Noční lovec (2022) (TV film)
Sračka na entou. A s těma chválama tady jděte víte kam!
Wednesday (2022) (seriál)
Nikdy, ani jako dítě jsem Adamsovi nemusel. Což platí i po shlédnutí tohoto seriálu. Každopádně na seriálu něco je... možná herecký výkon J. Ortegi... shlédnutí doporučuji.
Fotr na tripu (2021) (pořad)
Ten pořad by nebyl sám o sobě tak špatný, nicméně toho pána prostě nesnesu.
K zemi hleď! (2021)
Asi jsem jinej... Tento film mě VŮBEC nebavil. Tak nějak se prolínaly žánry, že to ani pro jeden nedopadlo dobře. Ani komedie, ani sci-fi, prostě nic. Po tom, co tady čtu ty slova chvály od každýho, si říkám, že jsem asi divnej já...
Lupin (2021) (seriál)
Slušná serie, někdy tedy až moc k neuvěření, ale na 4* to za mě bude. Bavil jsem se u toho.
Na lovu (2021) (pořad)
Hroznej koncept, opravdu se mi tento pořad nezamlouvá.
Souboj na talíři (2021) (pořad)
Totální dno