Oblíbené filmy (10)
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Jednoznačne láska na prvý pohľad.K tomu patria samozrejme aj V.aVI.
Blade Runner (1982)
Neviem koľký krát som si film pozrel / fakt neviem /. Premýšlam čo napísať, no nejde to.
Návrat do budoucnosti (1985)
Samozrejme aj ll.a lll.
Zahrada (1995)
Pre mňa má tento film neopakovateľné čaro, ktoré nie je možné vysvetliť.
Ukradená vzducholoď (1966)
Krásne spomienky na detstvo.
Pomáda (1978)
Toto je film (muzikál) ktorý vo mne vyvoláva veľa krásnych spomienok. Nie je vôbec problém sa k nemu občas vrátiť.
Interstellar (2014)
Big Lebowski (1998)
Ak potrebujem zlepšiť náladu nepoznám nič lepšie.Vrele odporúčam. Musím to z odstupom času prehodnotiť, ani nie tak samotné hodnotenie ako to moje odporúčanie (po "istých pripomienkach" od kolegu).No i tak je to skvelé, možno najlepšie od bratov Coenovcov.