Recenze (514)
Nedotknutelní (2017)
Odpad si to nezaslúži - tak je to tu v inom komente. Možno áno, možno nie. Je tu aj možnosť 1*. Neviem, ale nech nežerem, jednu dám. Ale je to úplne zbytočný film.
Kojot (2017)
Videl som verziu v češtine, no hrôza. Ale aj inak, nič pre mňa.
Na špatné straně (2018)
To už len tá minutáž je vražedná. A pre mňa - tie dialógy boli hrozné.(hodnotenie 26.3.2019 81% ??)
Bumblebee (2018)
Zaujala ma hudba, tak som to skúsil. Nemal som to vôbec pozerať, veková kategória je niekde okolo 10 rokov.
Šerifská hvězda - Resist Not Evil (2019) (epizoda)
A to by asi stačilo...
Spalovač mrtvol (1968)
Po filme ma napadla jedno jediné - morbídnosť.
Šerifská hvězda - Something Wicked This Way Comes (2019) (epizoda)
Ešte skúsim aj 3. časť, ale je takmer isté, že to bude pre tento seriál u mňa konečná...
Šerifská hvězda - Prairie Gothic (2019) (epizoda)
Čistá groteska, ale aspoň som sa pobavil.
Teorie velkého třesku - Hraní s celebritami (2019) (epizoda)
Fotka na záver - Kareem :)
Favoritka (2018)
Musel som dosť dlho pátrať, kým som našiel spriaznenú dušu, čo sa hodnotenia filmu týka. To akože toto je umenie? P.S.: Ten objektív s ktorým to snímali mal taký široký záber, že bolo vidieť až za roh :)