Recenze (514)
Depeche Mode: Tour of the Universe - Barcelona 20/21.11.09 (2010) (koncert)
Mierne sklamanie, moje očakávania sa nenaplnili.
Rok jedna (2009)
Prvé čo ma napadlo po skončení filmu - načo?komu? Ale treba byť ohľaduplný a mať pochopenie, niekomu sa to možno páči.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Po jednotke, som sa tak trochu obával. No hlášky boli skvelé, hlavne v druhej polovici. Dobrá oddychovka.
Ghost Rider 2 (2011)
Strašné - to je asi to jediné, čo sa dá k tomuto filmu napísať. Trpel som ako pes, no povedal som si, že ak ma neodradilo to hodnotenie ostatných tu na ČSFD, tak som si to zaslúžil.
Prometheus (2012)
S trochou zhovievavosti možno aj 4*
Svatý boj (2001)
Ryan Gosling - inak ako som ho mal možnosť vidieť doteraz / aj keď film vznikol už skôr /. Klobúk dolu, alebo sánka dolu, šéfe?
Simpsonovi ve filmu (2007)
Je jasné že seriál je bomba / ja nie som fanúšik / tak preto aj to nižšie hodnotenie pre film.
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
The Punisher v skratke.
Antikrist (2009)
Ťažký film, pre mňa až moc. Je isté, že nie je určený slabším povahám. Toto moje hodnotenie nie je určite pozitívne, no je presne podľa toho ako som film vnímal a aký som mal z neho pocit po skončení.
Disaster Movie (2008)
Nechápem komu sú určené takéto filmy. Nie som si istý či vôbec vedia fanúšikovia ktoré filmy sú parodované.