Recenze (514)
Noční hra (2018)
Moje očakávania sa vôbec, ale vôbec nenaplnili. Myšlienka super, začiatok bol viac než sľubný, no potom sa to zadrhlo, a nebyť pár celkom vtipných scénok, moje hodnotenie by bolo ešte nižšie. Je viac než isté, že sa k tejto komédii už nevrátim.
Miliardy - Třetí strnad (2018) (epizoda)
Gradovanie v tejto časti je perfektné, no záver je trochu rozpačitý. Ale aj tak je to nadštandard - 5*.
Kodachrome (2017)
Tento druh filmov mám veľmi rád. Už od začiatku je jasné, aký bude záver, ale to nevadí. V danej chvíli poteší, pobaví.
The Disaster Artist: Úžasný propadák (2017)
Každá * je za niečo. Prvá - za účinkovanie Bryana Cranstona, druhá - za záverečné porovnanie s originálom. Dopozerané len kvôli odporúčaniu ďalšieho filmového fanúšika - pre mňa to bolo utrpenie, hlavne prvých 45 minút.
Desetimetrová věž (2016)
Jednoznačne treba zažiť, skúsiť na vlastnej koži, aby človek pochopil. Krátke, ale dobré... veľmi dobré.
Teorie velkého třesku - Gatesova excitace (2018) (epizoda)
Ani Bill Gates už nepomáha. Úroveň klesá, klesá a klesá...
Velká hra (2017)
Neuveriteľné - ešte sa nestalo aby som toto napísal - hlavná postava bola pre mňa totálne nesympatická (a vlastne aj samotná herečka).
Největší showman (2017)
Komu sa páčil Moulin Rouge! bude asi spokojný. Nechcem ich porovnávať, no pre mňa to bolo celkom fajn.
Příběh služebnice (2017) (seriál)
Naťahujem - naťahuješ - naťahujeme. Asi 100 častí a potom dosť. No mne stačilo prvých 10.
Akta Pentagon: Skrytá válka (2017)
Veľa politizovania, málo zábavy. Skôr ako zdokumentovanie udalostí, tak potom OK.