Recenze (514)
Pojďte pane, budeme si hrát (1965) (seriál)
Takmer som zabudol na jeden seriál z detstva, v tej dobe som to hltal. Jednoznačne patrím k tým čo sa radi vracajú k dávnej i nedávnej minulosti.
Presumpce viny (2003)
Žiadne veľké prekvapenie sa nekoná. Niekto tu už písal a ja sa s tým absolutne stotožňujem - 3 * sú niekedy horšie ako 1*
Čarodějův učeň (2010)
Na jedno unudené popoludnie nie zlá zábava.
Na vlásku (2010)
Na prvé stretnutie s 3D asi nezabudnem aj vďaka tomu že som sa fakt dobre bavil.
Malý unavený Joe (1972)
Dávno, pradávno to bola super zábava.
Past na lásku (2009)
Bolo to veľmi ťažké ohodnotiť, s ohľadom na to že mám slabosť pre Meg Ryan.
Xanadu (1980)
Hudba je perfektná - veľa krásnych spomienok, no film musím hodnotiť len ako veľmi slabý priemer/ bolo by ešte menej nebyť hlavnej postavy - Olivia Newton-John.
Zkrocená hora (2005)
Záver bol dojemný, no celkovo mierne sklamanie.
Crash (2004)
Pre mňa výborné, no k dokonalosti predsa len kúsok chýba!
Red (2010)
Ako /takmer/vždy perfektný John Malkovich!