Recenze (514)
Starej chlap - Série 1 (2022) (série)
Od 3. časti to začína byť... trápne? Ani neviem čo napísať, zotrvačnosť vydržala do 5. časti - Adios!
Ztracené město (2022)
Nebyť účasti (veľmi krátkej) Brada Pitta, dávam čistý odpad.
Most Dangerous Game (2020) (seriál)
Jediné čo ma napadlo napísať k tomuto "dielu" - naivné až hrôza!
Miliardy - Série 6 (2022) (série)
Na záver to nebolo až také strašné, no pre mňa to skončilo ak aj bude Season 7...
Nevěra (2012)
Nepochopené... Jeden citát z recenzie Johnny.ARN : "Aspoň, že tam boli cecky." Neostáva nič, len súhlasiť (zato tá 1*).
Miliardy - Napoleon's Hat (2022) (epizoda)
Úroveň je už úbohá, sledujem už len zo zotrvačnosti. Skúsim ešte jeden diel, ale pochybujem že sa to môže ešte zlepšiť.
Po životě - Série 3 (2022) (série)
Skôr smutné, ako veselé. Podarené ukončenie seriálu.
Nadace - První krize (2021) (epizoda)
A je isté, že pre mňa seriál skončil.
Přeživší (2021)
Nie som si istý, či sa vôbec dá k tomuto kúsku niečo seriózne napísať. Je to strata času...
Nadace - Duch jednoho matematika (2021) (epizoda)
Kto čítal predlohu (pre mňa NAJ sci fi séria), musí byť kritický. Obrazovo pekné, no to je málo. Počkám ako sa to bude vyvíjať, no nie som v tomto smere optimista.