Recenze (514)
Ted Lasso - Sbohem, Earle (2021) (epizoda)
Po 3 častiach sklamanie..
Zabijákova žena & bodyguard (2021)
Tá jedna * je pre Salmu
Brève traversée (2001)
Prvý a posledný (77.) sme sa zhodli. Čítal som komentáre iných a zarazilo ma, že čo mňa vážne hnevalo na filme, iných úplne nadchlo. Čo dodať, každý sme iný...
Ted Lasso (2020) (seriál)
Taká super oddychovka - presne podľa môjho gusta. 2. a 3. séria sú slabšie, ale stále je to pohoda - TEDa bola...
Smolný pich aneb Pitomý porno (2021)
Prvá časť - potulky po schátralom meste (asi Bukurešť), som mal dojem, že kameraman občas zaspal. Druhá časť - bez ladu a skladu. Tretia, neviem, no mne to nesadlo. Tak aj hodnotenie je veľmi slabé. Záver - trikrát, ale ani jeden ma neoslovil. V pamäti ostane asi len úvodná trojminútovka (ala Pornhub)
Rozhněvaný muž (2021)
Som sa ku koncu už bál, že nebude mať kto hrať...
Falcon a Winter Soldier (2021) (seriál)
Pre mňa teda sklamanie. A ten záver - čisté BLM... Séria WandaVision aspoň trochu pobavila.
Godzilla vs. Kong (2021)
Dopozerané len kvôli skúške domáceho kina, tá jedna * je len a len za zvuk.
Ještě máme čas (2020)
Výkony hercov sú nadpriemerné, o tom niet pochýb, ale...ako keby v dnešnej dobe o ničom inom nemohol byť film, len o utláčanej a nepochopenej menšine. Prestávam tomu rozumieť.
Cizinec (2020) (seriál)
Po takom úvode som myslel, že to bude jeden z naj seriálov v roku. Záver mi prišiel... No skrátka sklamanie ako hrom.